lørdag, desember 04, 2010

I ♥♥♥ IKEA

 
Jeg slet med meg Lillegutt og femtis jenta på Ikea nå i kveld.
Faktisk så ofret vi X-factor for å shoppe.
Jeg er så lykkelig over å ha kjøpt en god del
julepynt, og det er jo dødsbra!!!
Halleluja for at ikke Hulemannen var med. Da hadde jeg
måtte ta bussen hjem, for han nekter å ta julepynt inn i bilen.
HIHIHI
 
ikea1
 
Jeg har fått dilla på mørkeblått og stjerner.
Ja, jeg vet det en sånn derre motegreie,
men jeg kan inrømme det uten blyghet:
Jeg blir påvirket av mote,
både på interiør og klær.
Koppen og serveringsfatet har jeg på kjøkkenet.
Serveringsfatet er pyntet med sølvkuler
og kjede med blå perler
(det heter noe som jeg ikke husker)
 
ikea2
 
Litt nytt til Lillegutt sitt rom.
En liten oppbevaringsboks som han kan ha
i hvert vindu.
Akkurat rett i kategoriseringsalderen, som han er i.
Lampen har vi en lik en fra før av.
Den er billig (79,-) og kjempekul
 
ikea3
 
Nå er det desember og da må vi ha
MASSE
stearinlys.
Kubbelys
Telys
 

Nå, midt på natten, koser jeg meg med:
1. Graham Norton (fantastic, my favorite)
2. Rødvin
3. MASSE stearinlys
4. Knitring og varme fra peisen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...