onsdag, november 17, 2010

Ny kreasjon……

 
Se hun poserer…..
 
Veldig fornøyd, faktisk.
 
DSC00785
 
Jeg har sydd ny kjole på den nye overlockeren
Må si at jeg ble meget så fornøyd med denne.
 
 DSC00792
 
DSC00794
 
Jeg har brukt koksgrå og babyrosa fleece
På armene og halsen har jeg tatt Lillegutt sin gamle
Sæterdalsgenser, eller var det Fanagenseren?
 
Å sy på overlock er en fryd fordi det ikke
er begrensninger på engang strikkeplagg.
Jeg digger de sømmene som kommer når en legger
vrang mot vrang og syr en overlock søm, slik at
dette mønsteret kommer.
 
Ringen er ganske fin den også, men det er kjøpt i butikk (Gina Tricot).
 
DSC00781    DSC00778
 
 DSC00777       DSC00776
 
Er den ikke fiiiin???

5 kommentarer:

  1. Utrolig fin kjole!! Så flink du er da!
    Gleder meg til å se flere fine ting du har planer om å lage
    hilsen Monica

    SvarSlett
  2. Den passa akkurat t me faktisk....bærre send`n oppover du...:))))

    SvarSlett
  3. Hei Hege.
    Kjempeflott =)
    Du er ordentlig flink.
    Klem

    SvarSlett
  4. Utrolig fin... og kreativt med gjennbruk :o)
    Enig med at overlock er en fryyyyd.

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...