fredag, november 05, 2010

JIPPI!!! Jeg har bestilt overlock maskin

singer overlock

 Singer 14SH754 har 6 forskjellige saumar,
i tillegg kan du få 3 ekstra saumar ved kjøp av ekstra syføtter. 
Du kan sy med 2, 3 eller 4 trådar. 
Enkel treding med fargekoding. 
Differensialmating hindrar at tynne stoff,
elastiske stoff el. stoff sydd på skrå, rynkar seg.  
Justerbar stinglengde. 
"Snap on" syføtter.  
Utkoblbar overkniv.  
Friarm.  
Leverast med norsk instruksjonsbok og div. tilbehør. “

Nå har jeg endelig bestemt meg og tatt en avgjørelse!
Denne gullklumpen kommer neste uke med
flere tråder i ulike farger og noen
nye spennende nåler…..

IIIIIIIKK!!
Jeg gleder meg.
(samme dag har jeg fått ny pc på jobben,
så kvelden går med den på fanget, den gamle
ved siden av og kopiering av gamle filer som
skal tas vare på)

God helg…………

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...