søndag, november 28, 2010

Hellig Lykke wants to TANGO

 

Vi satt i går å så på finalen i “Skal vi danse?” og hørte Tor Fløysvik sammenlignet Aylar
med Jennifer Grey i den amerikanske utgaven “Dancing with the stars”

Denne tangoen er helg FANTASTISK!!!
Hvem skulle tro at Jennifer Grey er 50 år? Det sier meg at det aldri er for sent
å lære å danse tango (eller noen annen dans, hører du HULEMANNEN???)

Forøvrig så mener vi at AYLAR BURDE VUNNET!!!

 

Denne gruppetangoen fasinerte meg.
Utrykket hos danserne er helt utrolig. De lever i dansen. 

Denne tangoen er også helt uforglemmelig. Filmen så jeg sammen med fjortisjentene
helt tilfeldig en gang, men denne er godt opp i nivå med Jennifer Grey og hennes partner.
Det er jo ikke vondt å se Antonio Banderas danse med en gudinne med ben som er
sånn ca 2 meter lange…….

 

Tango kan danses på mange ulike måter.
Denne som jeg har vist her i ulike varianter, er Argentinsk tango. 
Denne siste med to dansere som ikke er kjendiser i tillegg.

Kos dere med klippene, drøm dere inn i dansen
og god søndag og første advent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...