søndag, oktober 31, 2010

Viva la France

 
Har kost meg på finn.no i kveld.
Nå har det seg sånn at vi har bestemt hvor vi skal bo når vi har solgt huset vårt.
Men så fant jeg et fantastisk hus i Frankrike.
Ohlalaaa, se på denne annonsen!!
 
Her kan du se bildene som jeg har falt for
 
1
 
finnbilder
 
finnbilder1
 
finnbilder2
 
finnbilder3
 
finnbilder4

Eiendommen ligger midt i en liten landsby, i en flott område 20 minutter syd for Carcassonne. Det er ca 4 km til nærmeste by med alle servicetilbud.

Eiendommen ligger ca 1 time fra Toulouse og ca 1,5 time fra Montpellier. Det er ca. 1 time fra eiendommen til havet.

Å Hulemannen, kan vi ikke bare flytte her i stedet for??

3 kommentarer:

  1. Ja jeg sier det deg. En skal ikke angre på noe en har gjort, men kun på det en ikke gjorde....nå er sjansen her...;)) Hihi..

    annepanne

    SvarSlett
  2. der kunne jeg LETT bodd.
    Superdeilig.
    Ha en strålende søndag ;)

    SvarSlett
  3. ok pakker sammen nå

    Hulemannen

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...