onsdag, oktober 20, 2010

Hva er nå dette?

 
Se på dette!!
20 oktober og vi får snø på terrassen.
Og i  motsetning til alle andre jeg kjenner,
elsker jeg det.
 
 DSC00507
 
Det gjør ingenting at det er oktober
Snøen kan fint vare helt til mars.
 
 DSC00508
 
Hysj!!
Hvis du er helt stille, kan du høre stillheten som kommer når snøen har lagt seg.
Og hvis du trekker pusten DYPT inn,
så kan du kjenne lukten av Kong Vinter….
 
HIPP HURRA!!
 
Og til Mona-moren (lillesøster)
som har bursdag i dag.
Gratulerer med dagen, vennen…

1 kommentar:

  1. Hei på deg!:)
    Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge? Jeg har nå en giveaway der du kan vinne et års gratis medlemskap i Norsk Luftambulanse, blir med her: http://www.joridkvam.com/?p=2139

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...