onsdag, september 01, 2010

Plutselig en kjole

 
Enda et putevar er blitt til en kjole.
Det er gøy å sy disse små, lette plaggene.
Men jeg er nok redd for at sjansen i år er gått
for lille søte niesen min til å bruke den nå i sommer.
 
IMG_6431
 
Søt rose, ikke sant?
Jeg imponerer meg selv stadig vekk (hihi)
 
IMG_6434
 
Her er noe som jeg lekte meg med.
En topp som er blitt for trang over magen (kremt-kremt)
og et skjørt som min datter har arvet,
og som var altfor stort.
 
IMG_6435
 
Jeg sydde skjørtet inn og sammen med toppen
rett under brystene.
Jeg var sånn passe fornøyd med kjolen
men jammen fikk jeg ikke masse
positive tilbakemeldinger :-)
Jippi, det er næring for selvtilliten….
Ihvertfall når Hulemannen nesten ikke klarer å holde
fingrene av fatet (hihi)…
(og så ser jeg at det hadde vært
lurt å vaske speilet før bildene ble tatt!!)
 
Morgendagen orker jeg ikke tenke på.
Jeg skal i begravelse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...