fredag, september 24, 2010

Og sånn går no livet….


 
Det er lenge siden jeg har skrevet på bloggen.
Da jeg fikk vite om min venninnes død stoppet det litt opp.
Jeg ble liksom litt lammet.
Men så stod London tur for døren.
Storejenten min flyttet av gårde til Uniteden og
Hulemannen og jeg og faren og samboeren reiste sammen med gullet til London.
 
DSC_0008
 
Vi hadde noen flotte dager der borte,
som jeg har tenkt å skrive et eget innelgg om.
 
Så plutselig kommer det en melding tikkende inn på telefonen.
Som får hjernen min til å gå i spinn igjen.
Men heldigvis har jeg bloggen, og ved å skrive så renner tanker og bekymringer
nedover i armene og inn i skrivestoffet.
Jeg var først usikker på om jeg skulle publisere innlegget nedenfor,
men hvorfor skulle jeg ikke det?
Jeg skriver for min egen skyld og angrer ingen innlegg.
 
Satser på at det blir mer liv her inne fremover.
Nå er det helg, fredagstv`en er allerede på og rødvinen i glasset allerede halvveis tomt :-)
 
Utenfor dunker det, banker det, suser det, og sages det.
Det løftes, og bæres, det avtales, samarbeides og bannes….
Terrassen vår blir til på en ettermiddag (Hulemannen er en fantastisk handymann)
og han har hjelp av den alltid så Grusomme Kurt….
 
Bilder og fremdrift kommer senere.
 
DSC00829
Bilder fra innlegget er fra ferien i sommer fra Trysil

1 kommentar:

  1. heisann, og god morgen ;)
    det er på Landås skole og skjold skole.
    og Os barneskole, om du vil ut i distriktet ;)
    Lykke til.

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...