mandag, august 16, 2010

What a day

 
Her har jeg gått på tur i dag.
Eller… ikke helt til vannet, men rett bortenfor.
Jeg var alene på tur og den ene vakre skapningen jeg hadde med meg er
helt vill etter å bade og med myren som er foran hadde jeg litt angst.
Dessuten spiste myggen meg!! Så jeg snudde her.
 
Men det jeg vil fortelle er hvordan det så ut her jeg bor i morges:
Gradestokken beveget seg ganske langt oppover og da
jeg kjørte hjemmefra i morges kl 07.30
var det godt og varmt.
Det var knall blå himmel og en slik deilig sommer-tåkedis lå over sjøen som
vi bor ved.
Inni tåkedisen fløy måkene lavt og rolig og
under der lå en liten Elias-aktig fiskebåt og duppet.
 
Solen var oppe og strålte hardt i vannet
som igjen sendte strålene tilbake til omgivelsene.
 
Jeg luktet varmen fra asfalten og den ferske lukten av
sjø, fisk og frisk luft…
Jeg hørte måkeskrik og bølgeskvulp.
 
En fantastisk start på dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...