søndag, august 15, 2010

Siste syprosjekt

 
Den er endelig ferdig.
Lin”kjolen” som jeg har styrt med i måneder
 
 
IMG_6418
 
Kjolen er blitt tunika.
Ideen om hvordan den skulle bli fikk jeg fra en blogg jeg var
inne på i sommer som jeg dessverre ikke husker navnet på.
 
 IMG_6416
 
En liten rosepynd nederst.
Og kanten nede er litt røff uten fall men bare søm.
 
IMG_6417
 
Stoff fra Ikea. Gøye farger. 
 
IMG_6419
 
 
 
  IMG_6420
 
Jeg har sydd en kjole til min lille niese.
Dette er redesign av et putevar og
tema er Kardemommeby.
 
IMG_6422
 
IMG_6424
 
Kan du se løven?
 
IMG_6425
 
og de tre røverne Kasper, Jesper og Jonathan???
(må få meg et skikkelig kamera snart, beklager for dårlige bilder)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...