mandag, august 02, 2010

Oi, det glemte jeg visst

 
Vi hadde bryllupsdag på lørdag 31 juli.
Den feiret vi i Oslo, på Ekebergsletta og med innkvartering av fotballjenter.
Ellers feiret jeg med grillings hos venner mens mannen var med laget sitt.
 
Men, slapp av folkens…..
NO HARD FEELINGS….
 
Vi har nå vært gift i 11 år
og vi har kun feiret det litt stort i fjor da vi feiret 10 år.
 
Det viktigste med denne dagen er at
vi ser på hverandre, husker dagen og sier:
 
JEG ELSKER DEG
HERFRA TIL EVIGHETEN
 
Sommer 20105
 
OG FREMDELES KJEMPEFORELSKA….

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått dag ;)
    Dere ser ut som dere passer godt sammen ;)
    Ang True Blood , Jepp jeg ser de omtrent i det sekundet de har gått av luften i USA. hehe, Har IKKE tålmodighet til å vente på Norsk tekst.
    Og du...
    Du kan bare begynne å glede deg for sesong 3 er GRISEBRA!
    ha en finfin kveld.

    SvarSlett
  2. Heisann,Hege,
    det er en reklamefilm for briller.
    Verdens kuleste reklame synes jeg iallfall ;)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...