fredag, august 06, 2010

Fine opplevelser i Tigerstaden

 
Vi har kost oss veldig i Oslo.
Dette er vår sommerby nummer 1
 
IMG_6347
 
Her har vi gode venner fra langt tilbake,
min studietid. 
    IMG_6337
Se mine søte “små” jenter.
Her har vi årets konfirmant som er så heldig å få være sammen med fotballjentene
på skole og på kamper, sammen 24 timer.
Og så har vi London-fareren min. Storejenta som flytter til London
og begynner på universitet der borte i september.
Og mor gleder seg til shopping i storbyen.
    IMG_6340
 
Lillegutt er på Norway cup. Han ser litt sur og mutt ut, men han er
bare veldig inn i fotballkampen han ser på.
Og så har han så fine øyenvipper at jentene på fotball laget har
fått tillatelse til å sminke han en dag. 
 
IMG_6352    
 
Dagen i dag startet så grått og ufyselig men endte helt fantastisk
med blå himmel og strålende sol og varmt i luften.
 
Jeg må absolutt dele en gøy og helt ny opplevelse for meg.
Sikkert ikke så utrolig for andre; men her har jeg i åresvis strevd med å få
en god pizza som er glutenfri.
Jeg har ikke klart å bake en selv, derfor har jeg kapitulert litt og kjøpt ferdiglaget.
 
Men dagen i dag dedikerer jeg til min gode, gamle venninne Rikke.
Hun overtalte meg til å la henne lage hjemmelaget pizza av Toro fint glutenfritt mel,
akkurat etter oppskriften som står på pakken.
Og jammen var det ikke helt fantastisk
VELLYKKET!!!
 
Lyckliga gatan…

1 kommentar:

  1. Lykke til med Storejenta i London :) Hun kommer til å elske byen! En vakker dag skal jeg bo der selv :)

    Det ser ut som at dere har hatt en fin sommer :)

    Sommerklem fra Mylian

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...