tirsdag, juli 20, 2010

Sy - sy - sy

 
Jeg lånte bøker om søm og sying i går. Denne boken her var den definitive favoritten.
For meg som er en nybegynner var forklaringene helt super og lignet litt på matoppskrifter.
Og det er jeg veldig vant til.
Dessuten var boken skrevet på en artig og humoristisk måte, det var gøy å lese den.
Jeg er en utålmodig sjel og vil at ting skal skje NÅ!!
Derfor var det veldig nyttig at alle plaggene kunne sys med en gang, det fulgte enten med oppskrift, mønster eller begge deler.
Damen som skriver boken, May B Langhelle, har også gitt ut strikkeboken; MYK START
 
myk start
Dårlige bilder hentet på bokklubben.no
 
May B Langhelle skriver også blogg, MYK START, som du finner her.
Hun skriver på samme humoristiske måte på bloggen sin.
 
Da jeg var ferdig med å lese SIKKSAKK og de andre bøkene jeg lånte
fikk Hulemannen følgende beskjed:
“Du må opp i skapet ditt og ta ut de klærne du ikke vil bruke lenger, spesielt skjorter”
Vi har en søt liten niese som må få noen søte små kjoler i sommer
(hm… må kanskje sy i stor størrelse slik at hun kan bruke den neste sommer, for denne sommeren altså!!! GRRR!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...