tirsdag, juli 06, 2010

Nattlige sysler

 
Dette bilde er tatt for nesten akkurat 1 år siden, 3 juli 2009.
Nå er det over midnatt og dermed 6 juli 2010 og det er IKKE så varmt her at jeg kan gå på stranden som jeg gjorden den dagen bilde er tatt.
Nå er det litt varmt, MYE vind, overskyet og litt regn innimellom.
 
Jeg har ferie, mens flere i huset her fremdeles er i jobb.
Det medfører noen timer alene i stuen etter de andre har gått til sengs.
Pirker litt på pc`en.
Leser litt blogger.
Legger inn i treningsdagboken jeg har på nrk.
OG legger til litt tuellete side-bar-tellere her på bloggen.
Ikke fordi jeg bryr jeg så mye om hvor mange som er innom bloggen minm, men i det siste har jeg sett at noen få fra andre land langt, langt borte er innom og leser.
Det syns jeg er utrolig spennende, derfor er det gøy å se hvilke land som er innom.
 
Welcome to my home

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...