fredag, juli 02, 2010

Min første ordentlige feriedag.

 
Joda, jeg har hatt ferie nå i en uke (det føles ikke så lenge).
Men det har ikke vært så fint vær som det var i går
og jeg har IKKE hatt ro i kroppen.
 
I går var det knall blå himmel og varmt og godt i været.
Ganske helt utrolig og uvanlig så gjorde jeg
ABSOLUTT INGENTING
 
Eller, jeg gjorde jo noe:
Jeg satt i solen
Jeg leste ut en bok
Jeg drakk kaffe
Jeg lyttet til radioen
Jeg grillet middag
Jeg ordnet blomsterbordet mitt ute; festet et søtt blårutet stoff rundt kanten.
DSC00790
 
Hulemannen bygget videre på taket på sommerhuset vårt på terrassen
 
DSC00791 
 
Og belønningen for dette:
 
DSC00792
 
I dag er det varmt men det blåser ganske kraftig så jeg sitter ikke ute i dag.
 
Mer om overraskelsen kommer senere i dag eller i morgen.
Legg igjen en kommentar på innlegget under og vær med i trekningen.
Jeg trekker før vi reiser på ferie.

1 kommentar:

  1. Hei på deg..
    En utrolig herlig blogg du har.. Må trekke på smilebåndet når jeg leser den.. Du er nok ikke den eneste som ble solbrent i går.. Vi er jo ikke bortskjemt med fint vær her i Bergen, så nå den først kommer er vi ute hele dagen.!!
    ha en fin kveld

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...