torsdag, juni 24, 2010

Sommeravslutning

 
Dette var noe av det jeg spiste på sommerfesten som vi hadde på denne restauranten:
 
1246738522000_Holmen__Cornelius__2693832708x708r
 
Været var IKKE så rolig som på bilde, det var derrimot urolig sjø og MYE vind.
Jeg spiste fiskesuppe, laks, torsk, røyket torsk og hvalbiff (bilde), krabbe og mer.
Og drakk deilig Chablis.
 
Kveldens antrekk var dette
 
 DSC00719 DSC00720
 
og jeg var meget fornøyd om jeg skal si det selv.
 
Denne båten lå ankret opp rett utenfor og vi jentene fant ut at her ville vi gå på nachspiel
 
DSC00718
(Litt dårlig bilde pga tatt med mye zoom på mobilen, men den ser ganske grei ut??)
Dessverre ble det ikke noe nachspiel…..
 
Og så må jeg tilføye en liten ting:
I år har jeg ikke vært kontaklærer for vg1,
men faglærer inne i en klasse med min kollega som kontaktlærer.
Det er vanlig at kontaktlærerne gir en liten oppmerksomhet til elevene ved årets slutt; enten ved noe godt å spise som kake eller muffins eller noen som gir roser og fine ord.
Kontaktlæreren i “min” klasse hadde kjøpt roser til elevene sine og diktet til hver og en av dem.
Hun er så flink til å dikte og er en helt fantasisk flink lærer
som får grepet elevene på en meget spesiell måte.
Det gjelder både undervisning og klassemiljø.
Elevene elsker henne og det gjør jeg også.
 
Det er også vanlig at elevene har med en oppmerksomhet til kontaktlærerne
og ofte er det blomster.
Det er kjempekoselig men ikke noe vi lærere forventer.
 
Denne nydelige klassen hadde med gave til BEGGE to av oss lærere.
Se her, for et flott minne vi fikk til de uforglemmelige jentene
som det absolutt har vært en glede å undervise i år.
 
DSC00752 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...