fredag, juni 25, 2010

Siste uken her i Steinborg

 
Siste uken på  jobb var hektisk for å få ferdig det som skulle være ferdig.
Og jeg må bare være helt ærlig: blogging har ikke vært helt i fokus for tiden.
Jeg var på nippet til å legge ned hele bloggen. Jeg har ikke hatt motivasjon til å skrive innlegg.
Jeg har ikke orket å være innpå noen andre blogger
Og det er lenge siden jeg har hatt noe fornuftige spor å legge igjen på bloggene jeg liker å besøke.
 
Jeg er ikke helt ute av den modusen, og jeg har egentlig noen fine innlegg på lur.
MEN…. bare litt MEN!!
Så, istedet for å ha dårlig samvittighet for de innleggene jeg ikke skriver
så legger jeg ut bilder av det jeg har gjort på i det siste.
Ja, jeg tenker blogg, selv om jeg ikke gidder å skrive :-)
 
I går var det St Hans og det feiret slik vi har gjort siden vi flyttet hit til dette paradise i 2002
nemlig på kaien med gode naboer og venner
 
 DSC00733 DSC00731
 
og Hulemannen grillet så flink han er
 
DSC00732
 
Etterpå hadde vi en flott og rolig stund på terrassen vår. Nyte noe godt å drikke, fyr på utepeisen og den fantastiske utsikten vår.
 
DSC00737 DSC00739
 
I dag er min første dag med ferie. Veldig deilig og avslappende bare det å vite at jeg har FERIE!!
 
Så ferien begynte med en jentetur til byen
Først spiste vi deilig mat:
 
DSC00742
 
Hvitløksdampete blåskjell ….
Skulle gjerne hatt noen deilige og sprudlende glass med champagne også, men i dag kjørte jeg.
 
Så gikk vi på shopping.
Og ja, det ble nå noe i posene med hjem, ja.
Her er resultatet:
 
 DSC00745
 
Sandaler til varme og fine sommerdager
 
DSC00748
 
Tunika i blanding av bomull og strikk. Deilig til litt kaldere sommeredager og også til høst og vinter.

DSC00753

Nydelige rosa blomsterservietter og søte prikkete muffinsformer
til 2 av jentenes bursdagsfeiring. (Litt forsinket ut på sommeren en gang)

Sukk, det er deilig med FERIE….

Håper blogginglysten kommer mer og mer utover sommeren (og det tror jeg)

2 kommentarer:

  1. God morgen Hege.
    Ja nå er det deilig med ferie.
    Blir det noe ferietur på dere?
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann du ,
    Ja , sånn er det, noen ganger har man to innlegg på en dag, noen ganger går det uker mellom hver gang...
    Selv er jeg heller ikke i ivrigste modus for tiden.
    men merker at nå når ferien er i gang kommer det mer og mer snikende...
    Ser ut til at St. hans var vellykket for deg og dine, ser kjempekoselig ut.
    Ønsker deg en deilig fredag og en finfin helg.
    Håper vi får litt sol ;)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...