tirsdag, juni 15, 2010

One last time...

 
Gullgutten har fått gul stripe på belte sitt og har vært gjennom sin første gradering.
Det gikk kjempefint og her kan dere se en stolt gutt.
 
IMG_6062
 
Han har en stolt mams og paps også.
 
IMG_6044IMG_6045 
 
Jeg fortalte at jeg skulle lage Biff Wellington til min kjære hulemann. Her ser dere produktet. Han elsket det, kjæresten min er superflink å like maten jeg lager.
Butterdeigen var fint steikt, mens kjøttet var litt for mye steikt. Vi liker det medium, og neste gang får det stå i ca 7 minutter mindre.
 
I dag har elevene mine hatt eksamen og jeg må si jeg er stolt.
To toppkarakterer og resten godt over middels.
Det gjør momtivasjonen så fantastisk ved å være lærer.
 
I kveld gikk jeg og Lillegutt til stranden som er 50 meter fra huset vårt.
Her har vi samlet skjell og steiner. Reker og et ål-lignende vesen.
Det som er mest fantastisk ved å bo her er sjøen, luktene og lydene.
Bare se her:
 
 DSC00683
 
DSC00688
 
DSC00689
 
DSC00700
 
DSC00692
 
DSC00694
 
DSC00695
 
DSC00698
 
Naturen trenger ingen retusjering for at den skal være vakker. 

1 kommentar:

  1. Veldig kjekt å være ved sjøen om våren. Eg voks opp et steinkast unna og må sei eg savner det litt etter 20 år tett opp under et av dei 7...

    Ha ein fine dag.

    Smil fra L

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...