lørdag, juni 05, 2010

Jeg syr og nyter helg

 
IMG_6040 IMG_6039
 
Holder på å sy min fjerde kjole. Jeg er fremdeles i start-nybegynnerfasen og har mange forskjellige utfordringer jeg møter.
Nå syr jeg på en linkjole men litt spesielle finurligheter.
Det er gøy men nå har jeg møtt på en utfordringing som er vanskelig.
Dette er for de av dere som syr selv og som kanskje kan komme med noen tips til meg??
Nå når jeg har sydd kjolen sammen så er den for stor bak i korsryggen, i svaien. Jeg har ganske kraftig svairygg, og det som skjer nå er at lengden på kjolen er passe foran, mens bak er den for lang, slik at den bølger seg i svaien.
Vil det være lurt å klippe av et stykke bak på ryggen?
Men jeg er redd for hva det  vil gjøre med stoffet foran.
Dette er lin og derfor ikke elastisk i det hele tatt.
HÅPER NOEN HAR NOEN TIPS
 
Deler med dere noe fantastisk svensk musikk som jeg har oppdaget:
Amanda Jenssen (Idol 2007-faktisk!!)
Her er tittelsporet på den siste platen hennes, som er nummer 2.
Quite amazing!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...