mandag, juni 28, 2010

Hvor er alle helter henn??

 
Helten vår reiste på ferie helt alene i går.
Alene på ferie for første gang.
På lørdag var vi og handlet og han maste på sin vanlige måte
om alt han kunne få og om vi kunne kjøpe ditt og datt.
Jeg, mamsen, spurte til slutt om han hadde glemt hva han skulle dagen etterpå.
Han svarte: “Ja, jeg gleder meg sånn at jeg bare glemmer det!!!!
Eller om kvelden da han skulle legge seg så kunne han fortelle at han hadde “så mye sommerfugler i magen og de bare beveger seg oppover i kroppen, opp til hodet, og der er det så mye hjerne at det blir trangt og da får jeg hodepine”……….”'Så mye gleder jeg meg!!”
 
Han gledet seg til å ta fly alene og han gledet seg veldig til å komme til gården til den glade bondekona (som du kan lese om her) og den lystige bonden hvor han skulle være med i fjøset til alle dyrene (som du kan lese om  Her og her).
 
 DSC00784
 
Her går Lillegutt inn på flyet, han hadde ikke tid til å vinke til mamsen og papsen en gang når han gikk innover mot flyet. Med sekk på ryggen og kosebamsen hengene ut.
DSC00783

Vi er så stolte av gutten vår som reiser alene på ferie.
Han er så snill og god og på vei til å bli en riktig stor og selvstendig gutt.
Vi elsker deg, skjønningen.

----------------------------------------------------

Mine tanker går også i dag til familiene til de som har mistet sine kjære i krig og ulykke.
Det må være helt ufattelig vondt.

1 kommentar:

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...