mandag, juni 28, 2010

10 000 lesere!! Johooo – på tide med en giveaway..


Jubel og glede!!
I dag har bloggen min nådd 10 000 lesere.
Jeg setter utrolig stor pris på hver og en av dere som er her inne og leser innelggene mine.
 
I dag tenkte jeg derfor å gjøre noe som jeg ikke har gjort før.
Jeg skal gi en av leserne som kommenterer på bloggen en overraskelse
(litt skummelt, tenk om ingen legger igjen spor…)
 
Hva overraskelsen blir skal avsløres på fredag denne uken,
og da trekker jeg også hvem som er den heldige vinneren!!
Det blir garantert noe som har med SOMMER og SOL å gjøre.
 
Ha en fin dag alle sammen…..

20 kommentarer:

  1. Hei du.

    Gratulerer, det er jo gøy.
    Og lillegutt som er på ferie alene, spennende det.
    Klem

    SvarSlett
  2. For et fantastisk bilde! :)

    Ønsker deg og dine en god sommer!

    Klem fra Mylian

    SvarSlett
  3. heeei - gratulerer!!
    Ønsker deg og dine en riktig fin sommer - jeg skal ta meg norsk sommer "ferie" fra og med i kveld jeg - så med jobbing, familie og venner og spes tre små jenter vet jeg ikke hvor mye blogging det blir - i allefall ikke hvor mye andre blogg besøk det blir
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei Hege
    Gratulerer med 10.000. jeg er en av de.
    Gleder oss til å se dere snart.
    God sommer
    Klem Rikke

    SvarSlett
  5. Hei på deg Hege!
    gratulerer med 10 000 treff på bloggen din... c",)
    Ønsker deg og "hulemannen"(artig navn c",) en fin sommer.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  6. Hei :))
    - gratulerer med mange lesere!! Jeg er gjerne med på trekning!
    God sommer!
    Klem Hilde Iren

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 10000 lesere!
    jeg blir gjerne med på konkurransen!


    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Vil bare seie at eg er innom bloggen din kvar dag og leser :) fin blogg...
    Spennande med overaskelses give- away;)
    Kunne godt tenke meg å vinne, men er sikkert mange andre som fortjener det like mykje :)
    Slenger no ned eposten min her just in case
    :)

    epost: elisabeth@ausevik.no

    blogger ikkje sjølv, men er glad i å lese blogginnlegg :)

    Fortsett og blogge, det er ein fin blogg du har

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye, fin blogg:)

    lin.stra@yahoo.no

    Line

    SvarSlett
  10. Gratulerer!
    Ha en fin sommer :)

    SvarSlett
  11. gratulerer med en skare lesere og besøkende :-)))) er gjerne m p en trekning!

    mailen er ma-sto@hotmail.com :-)

    marianne!!

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse :)

    Jeg blir gjerne med i den spennende trekningen din!

    Fortsatt god sommer!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 10 000!!!

    Jeg også vil være med på trekning:)

    GOOOOOOD SOMMER!

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye!
    Good SOMMER :D

    SvarSlett
  15. Gratulerer med så mange lesere :) Jeg vil være med i trekningen!

    SvarSlett
  16. Gratulerer. Det var mange lesere! Vil veldig gjerne være med i trekningen! :D

    Mailen min: jegvilhamail@hotmail.com

    SvarSlett
  17. grattis med mange lesere... vil gjerne være med på trekningen..

    god sommer

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Gratulerer med så mange treff :) Jeg vil gjerne være med i trekningen av den hemmelige giveaway premie :)

    SvarSlett
  19. Då vil eg vere med på trekninga di. :)

    Gratulerer med mange besøkande.

    Har ein Give Away på gong i min blogg, sjå her:
    http://fargeheimen.blogspot.com/2010/07/give-away.html

    Ha ein fin søndagskveld. :)

    SvarSlett
  20. Heisann ;)
    Jeg var heeeeeeeeeelt sikker på at jeg hadde meldt meg på for lenge siden,,, så så jeg plutselig at neida,,, det hadde jeg ikke.
    Såklart jewg vil være med ;)
    Ha en strålende dag i solen.
    klem

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...