torsdag, mai 06, 2010

uff og gruff...

 
Så våken og vakker er jeg nok ikke i denne stund
Jeg er fult angrepet av små, usynlige ufyseligheter som gjør meg ufattelig trøtt. Det kommer på meg som en stor låvedør rett i “fleisen” hver vår; nemlig at jeg faktisk er ganske allergisk mot pollen.
 
Så nå tar jeg allergi tabletter og øyedråper men likevel er jeg helt gåen hele dagen. Vil helst bare sove og det har iallefall gått utover treningen min.
Nå i skrivende stund har jeg skikkelige vanskeligheter med å holde øynene åpne, så
GOD NATT til ALLE

2 kommentarer:

  1. tusen takk for hyggelig hilsen, jeg koser meg i Bergen, deilig by, fine mennesker og kjempemorro på medie-konferanse!!
    God helg :)

    SvarSlett
  2. hoho.
    hvordan står det til med helsen?
    Frøydis.

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...