mandag, mai 24, 2010

Skjærgardsrittet 2010

 
Her har vi 3/4 deler av jentegjengen vår som sykler før start. Vi tre startet i samme pulje mens denne spreke dama er den siste 4-delen og hun er hakket sprekeren enn oss andre, så hun startet i egen damepulje.
 
DSC00614        DSC00613
 
Sprekedamo brukte 2,5 timer
To av oss brukte 3 timer og her sitter de og spiser en god og deilig lapskaus.
 
IMG_6022
 
Jeg brukte 3,5 timer.
Rundt 20 minutter raskere enn i 2008 så jeg er fornøyd med dagens innsats.
Her er gamlo kommet inn i mål og Hulemannen tar bilde uten at modellen vet om det
 
Skjærgardsrittet 2010
 
Jeg har fått rød t-skjorte som belønning og bevis :-)
 
Lengden på rittet er 65 km, men min kilometerteller viser 69 km, så……..
Resten av dagen tilbringes ihvertfall ganske stille og rolig med en utslitt kropp.

1 kommentar:

  1. Kor flink du e! Neste år skal eg jaggu være med eg òg.

    Smil fra L

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...