søndag, mai 16, 2010

Handletur...

 
IMG_5814
 
Noen som har sett dette merket før? Jeg syns jakken ser ut som ganske bra kvalitet.
Jeg var nemlig på Fretex i går og skulle kjøpe noe stoff og tyll fra blondegardiner som jeg skal bruke til en av kjolene mine. Der fant jeg denne jakken. Er den ikke stilig?
 
Ellers var jeg en tur på Ikea for å bruke det siste gavekortet vi fikk til jul. Der kjøpte jeg en ekstra av denne lampen.
 
IMG_5805
 
Med et spisebord som er nesten 3 meter ble denne lampen veldig liten og pinglete når den var alene. Derfor bestemte vi oss for å kjøpe en til slik at det kan henge to ned fra taket.
 
Mens jeg var på Ikea gikk jeg gjennom hele varehuset og på tekstilavdelingen så jeg svart  linstoff!!
Rett ved siden av så jeg det gøyeste og sprekeste stoffet som jeg også falt for.
Dette blir nok en flott sommerkjole
 
IMG_5815
 
 
IMG_5820
 
I hele går kveld satt jeg og laget album til min yngste bonusdatter,
den vakre jenta som er blitt konfirmert i dag.
 
IMG_5825
 
Nå sitter jeg her med føttene på bordet, vin i glasset, sjokoladen på bordet og en film på tv
(som jeg ikke klarer å følge med på fordi jeg blogger hihi)

1 kommentar:

  1. heisann ;)
    merket på jakken er Fransk, men jeg har kjøpt det i london også...
    her er hjemmesiden ;)
    http://www.morgandetoi.com/

    værsågod, og ha en fin dag og en strålende
    17 mai ;)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...