fredag, mai 21, 2010

God helg

 
Bildet her er tatt sist gang jeg syklet ritt, i 2008. Da var jeg bra trent (det er jeg nå også), hadde syklet mye i løpet av året (det har jeg ikke gjort nå). Rittet endte med bristete ribbein og et sabotert Birkebeinerritt.
 
På mandag 2 pinsedag skal jeg på nytt sykle ritt, Skjærgardsrittet som er 65 km . Jeg både gleder meg og gruer meg. Det er en super følelse når jeg er ferdig og er kommet i mål. Men det er en pyton følelse når rompa skriker av smerte og nakken like så.
 
Finn.no er en fin ting. I morgen skal vi til byen og hente en blå toseter og en kurvstol til Lillegutt som han skal få på rommet sitt. I kveld har vi ommøblert der slik at vi kan sitte sofaen inn på en fin måte.
Så skal jeg ha meg en liten treningstur.
 
På søndag skal vi bare slappe av og ikke gjøre så mye.
Jeg ønsker alle en fin pinsehelg (hvorfor har vi den egentlig??) og masse blå himmel og strålende, varm sol.
 
KLEM - KLEM

1 kommentar:

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...