tirsdag, mai 25, 2010

ai - ai- ai........

 
EG BERRE SEIER DA!!!!!
(bruker nynorsk ord for å understreke et poeng!!)
 
Brad Koenig.
 
Noen ganger fører litt hvileløs surfing på nett til noe bra.
Tok en konkurranse på Kinosonen for å prøve å vinne meg billetter til
SEX IN THE CITY (alle premierebillettene er utsolgt for lenge siden) og da måtte jeg sjekke om Chris North var det rette svaret. Det var det. Så måtte jeg sjekke om ikke Aiden Shaw var han andre som Carrie var sammen med og som hun møte på jentetur (han er også namenam)
 
Og da, da kom dette bilde frem:
 
(OG ER DET DA NOEN SARTE ØYNE MÅ DERE SCROLLE DERE FORT FORBI ELLER LUKKE ØYNENE)
 
VENT………….
 
VENT…………
 
VENT………..
 
TADAAAAA:
 
 
brad koenig
Jeg mener dette er kunst!!!
 
Vakkert å se på. Hardt arbeid å oppnå.
 
brad koenig. 2
(Brad Kroenig, Karl Lagerfeld's muse/toyboy for 5 years)
2003 – 2008

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...