torsdag, april 22, 2010

Travel helg…

Jeg har hatt en enorm travel og stressende start på året. Nå har mye roet seg, og jeg kjenner den stressede, kriblende følelsen er borte.
Det er godt.
 
 
Denne helgen blir likevel travel for meg på en hyggelig. måte.
I morgen skal jeg på seminar med jobben på hotell. Nå kunne jeg sagt mye om det seminarer som kan sees på som kritikk, men nå skal jeg være positiv.
Vi får middag og sosialt samvær med gode og fantastiske kollegaer.
Vi får dekket overnatting på hotell.
Fredag til lørdag.
 
Når det gjelder lørdag så kan du se litt på bilde som er øverst her.
Det er altså en del av russen fra Fyllingsdageln vgs, 1994.
 
Jeg var egentlig russ i –91, men da hadde jeg stor gravid mage og fødte på 17 mai. Etter det tok jeg den kloke avgjørelsen om å ta siste året mitt om igjen, og det gjorde jeg i 93/94.
Den klassen jeg gikk med dag, fikk jeg supergod kontakt med og det er egentlig de jeg husker best fra min tid på gymnaset.
 
På lørdag skal vi treffes og ha reunion sammen med alle de andre klassene.
På den tiden kunne jeg feste 2 dager på rad, men det holder hardt nå for tiden.
Jeg gleder meg kjempemasse og derfor blir det en rolig kveld med kolleger fredag kveld, mens lørdag blir det “hæla i taket”
 
Vi har hatt besøk her i huset.
Det var interessant.
De tok bilder
Og så drog de på møte.
Spennende

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...