fredag, april 16, 2010

Fredagskveld med tradisjonell kos og litt annet

Fredagskveld er en deilig kveld. Når man nærmer seg sluttten på arbeidsdagen er det en fantastisk forventning om hva som skjer senere på dagen og kvelden.
 
Veldig ofte så har vi litt sen middag, standard kveldsprogram som Norske talenter, Nytt på nytt og Skavlan. Vi bytter litt frem og tilbake, men jeg må vel inrømme at det er Lillegutt som styrer det inn til et visst klokkeslett. På bordet har vi litt chips, porøs melkesjokolade og rødvin (til mor)
 
I kveld har jeg tatt frem litt klær og begynt et nytt gjenbruksprosjekt.
Jeg syr meg en ny kjole.
Tenker jeg skal en tur på skolen i helgen og få på litt overlock-søm.
 
 
IMG_5692 
 
God helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...