søndag, april 25, 2010

Bursdagsbarnet

 
Hulemannen har hatt bursdag i dag. Han har fremdeles bursdag, i 1/2 time til.

Hipp hipp HURRA – GRATULERER MED 38 ÅRS DAGEN, KJÆRESTEN MIN!!!!

Han våknet i dag med en STOR og LANG gave ved siden av sengen og dette fantastiske kortet
 
IMG_5734
 
Verdens beste sønn hadde laget kortet i morgentimene og funnet et bilde fra bursdagsbarnets yngre dager (nærmere bestemt min 25 års dag der han selv er 24…en vakker og ung mann med helt svart hår og sjegg).
 
Inni den store pakken oppdaget han det han hadde ønsket seg, nemlig en graps (eller på merkelappen står det krapse…)
 
På kjøkkenet stod dette klart:
 
IMG_5706
 
Igjen var det gullet som hadde ordnet til slik at vi kunne spise fellesfrokost, noe vi gjorde mye oftere når han var baby og jentene var mye mindre.
 
Bursdagsbarnet ønsket seg også bløtekake som han fikk, med tro det eller ei, 38 stk lys. Ser ut som Henrik (dalmatiner) har veldig lyst på
 
IMG_5708
 
Han fikk deilige eplemuffins (alstå Hulemannen, ikke Henrik)
 
IMG_5711
 
og linselusene er alltid med
 
IMG_5720
 
 
Her har dere kjæresten min,
IMG_3724
 
mannen min,
 
IMG_4950
 
litt gråere i sjegg og hår enn på bilde på kortet, men fremdeles amazingly sexy og hot, en HUNK uten like….
 
JEG ELSKER DEG 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...