lørdag, mars 20, 2010

Sent på natt når man skal opp tidlig

Klarer ikke helt å legge meg, selv om jeg skal noenlunde tidlig opp i morgen (8.30)
Skulle fylle litt rødvin oppi glasse og ta bilde samtidig men det tok så lang tid før selvutløseren gikk så glasset ble veldig (!!) fullt……

IMG_5255

Så har jeg funnet fram masse forskjellig til det jeg skal være med på i morgen mens jeg har drukket goood rødvin, hørt på musikk og tegnet og skrevet ned ideer.

Vil gjerne dele hvilken musikk jeg hører på for den er helt fantastisk:

John Mayer sin musikk er helt fantastisk… følelsen som kommer når jeg hører musikken hans er som balsam for sjelen eller olje som smøres og muskler som masseres. Ja, jeg mener musikken………. (men det er jo klart, ikke så dumt å se så kjekk ut heller da).

Melody Gardot er helt fantastisk i sin måte å synge på. Hun synger både på engelsk og fransk. Musikken hennes blir ofte kategorisert som jazz, og selv om det sikkert her riktig, så er det litt urettferdig fordi det er så mange som skygger unna når de hører/leser at det er jazzmusikk.
Men dette er helt fantastisk. Hun kommer til Bergen i slutten av april og hadde det ikke vært fordi det var helt utsolgt så hadde jeg hatt billett til den koserten.

Veronica Maggio som er fra vårt naboland Sverige gir meg glede og bobler i mitt hjerte. Musikken hennes er gladpop som gir meg lyst til å danse, smile, le og fnise. Lukke øynene og danse og ikke kjenne eller føle på ansvar og annet som tynger.
Stemmen hennes er lys og lett og tekstene er også lyse.

Håper dere går inn på Utube og ser på disse.
Min store anbefaling er: HØR, FØL og DANS!!!

Og så løper jeg i seng…………………………………

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...