onsdag, mars 31, 2010

Påskeferie

 
NÅ har vi pakket mat og klær og er klar for fjellet. Skulle nesten tro at man hadde fått nok av snø men det har vi altså ikke. Vi skal opp og nyte fred og ro og atmosfæren som er så deilig der oppe.
 
Jeg leser egentlig Señor Peregrino men nå i påsken trenger jeg litt krim.
Jeg har hørt mye bra om denne forfatteren så dette er hva jeg skal lese.

I “Predikanten”:
“.. en liten gutt sniker seg ut for å leke ridder i en kløft i Fjällbacka. Leken tar brått slutt da han får øye på en død kvinne. Begravet på samme sted finner politiet skjelletet av to kvinner osm forsvant sporløst i 1979. Det blir en vanskelig sak for Patrik Hedström og kollegaene hans ved Tanumshede politidistrikt.”

I “Steinhuggeren”:

“…. En hummerfisker finner liket av ei lita jente i en av teinene sine. Obduksjonen av syv år gamle Sara viser at hun har ferskvann i lungene og aske i munn, mage og lunger. Asken har en lang og makaber historie, og enkelte er villig til å gå svært langt for å skjule sine hemmeligheter. “

Spennende……

Jeg gleder meg……

God Påske alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...