fredag, mars 12, 2010

Mentor

Her sitter jeg på hotellrommet.
Helt alene….
og det er ganske deilig.
Jeg drikker rødvin, spiser druer og drageegg. Sammensetningen er noe spes, ja jeg vet.

Jeg utdanner meg som mentor. Vi har et ufyselig koselig (motsetninger?) opphold på et hotell på Voss som startseminar på en utdanning som gjør at jeg skal være metor for nyutdannete lærere som kommer på skolen vår.
Kjempeinteressant.
I morgen skal vi ha forelesning om den kjente Kari Smith og Aksjonsforskning.
Det skal jeg forske på også, nå utover året.

Natta, alle sammen

3 kommentarer:

  1. Jøss så flott da Hege.
    God helg og kos deg.
    Frøydis.

    SvarSlett
  2. Kos deg på hotell-opphold .. og kurs :o)
    Spennende ..

    Ser ut som om dere hadde en kjempefin ferie!!

    Ha ei super helg - klemmer!

    SvarSlett
  3. Så spennende! Det blir nok stas:) du får komme å "mentorere" litt for lærere her nede;)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...