mandag, mars 29, 2010

Gutterom til en 10 åring

IMG_3649
Jeg er ingen NIB`er eller har en interiør-blogg, men jeg har mange interiørblogger på bloggrollen min. Det er fordi jeg liker å se hva andre gjør, hvor kreativ andre er og så blir jeg inspirert av det.
Jeg er ikke over gjennomsnittet opptatt av interiør, akkurat slik at jeg vil gjerne ha det fint rundt meg og jeg vet hva jeg liker.
Nå har vi gått lenge lenge med et soverom som ikke er gjort noe med, nemlig Lillegutt sitt rom. Det blir nok en stund ennå til han får oppusset rommet sitt, men til den tid vil jeg gjerne ha klart for meg hvordan jeg, hulemannen og mest Lillegutt vil ha rommet sitt.
Er det noen av dere fantastiske NIB`ere der ute som har tips og gjerne linker til inspirasjonssider jeg kan kikke på?
Har sett at Foreldremanualen har mye insiprasjon, men syns det blir mest jenterom.
Noe må vi drive på med før vi skal på fjellet i påsken
                                      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...