lørdag, mars 13, 2010

En nydelig award

sunshineblogaward[1][1]

Den fasinerende, positive og artige bloggermammaen Løvetanns verden har æret meg med en koselig award for bloggen min.

Det å bli satt pris på av andre fordi man er positiv og inspirerende for andre i bloggverden er veldig smigrende og motiverende.

Dette blir sagt om awarden:

The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.

Jeg velger å gi awarden videre til halvparten av det som står i oppskriften.
Jeg vil gjerne gi denne videre til 6 spesielt fine blogger:

Monome
Minimum Josefin
Prinsessen Novali
Myk start
Min norske store hvite bok
Vinterhvitt

God Helg fra Hellig Lykke

5 kommentarer:

  1. Hei du.
    Er du ikke på kurs du?=)
    Fjortis ja,det var tider du.Koselige ferieminner har vi med oss vet du)=)
    Koselig at du liker smykkene jeg lager.
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  2. Tack så mycket för din award! Vad glad jag blir!

    Hoppas att du får en underbar helg!

    Soliga Hälsningar

    Pia

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk!!! ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  4. Heia!!

    Tusen takk for koselig utmerkelse/award :o)
    Selv om jeg har en awardfri-blogg - setter jeg veldig stor pris på å få en slik oppmerksomhet uansett. Så tusen tusen takk!!

    Vet du .. jeg får alltid så god følelse når jeg er inne på din blogg .. det er ett eller annet .. vet ikke hva :o) Sender deg en kjempestor klem .. ha ei fortsatt super helg.

    SvarSlett
  5. Hei :))
    så koselige ord fra deg og stas med en award!! Setter veldig pris på både den og kommentaren din!

    Ha en fortsatt fin helg :)
    Klem Hilde Iren

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...