onsdag, februar 03, 2010

Utfordring og fakta om meg


Kreativblogger3

Linda som har den herlige bloggen Om å få livet snudd på hodet har gitt meg en utfordring.

Jeg skal skrive ned 7 fakta om meg selv. Hva skal jeg dele med dere?

Her kommer 7 sannheter om meg:

  1. Jeg har temperament og kan bli hissig, men klarer skjelden å være sur på noen mer en 5 minutter. (Irriterende)
  2. Jeg fikk barn da jeg var 19 og har nå en datter (og bonusdatter) som er like gammel som jeg var da jeg gikk gravid. (hysterisk glad for at de ikke går i mors fotspor)
  3. Jeg er fremdeles fnisete forelsket i mannen min (etter 14 år)
  4. Jeg har et stort behov for å være flink jente og har problemer med å se når jeg faktisk er det.
  5. Jeg kan tegnspråk
  6. Jeg HATER arrogante mennesker og tennes på et øyeblikk som en vulkan
  7. Jeg er unormalt redd for døden og det å være dø. (Alstå ikke det Å dø)

Jeg gir utfordringen videre til følgende blogger:

thinktank
Min norske store hvite bok
Happy in pink
Havets datter
Minimum Josefin
Vinterhvitt
Fru Fly

Hvis du tar imot den, gjør du følgende:
1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til bloggen som ga deg den
3. Fortell 7 fakta om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du gir awarden til
5. Link til deres blogg
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden

Lykke til

6 kommentarer:

  1. tusen takk for at du vil dele den med meg...har fått den før, den var vel på bloggen min for en uke siden;) men jeg ble veldig glad for å få den av deg også:DDD hyggelig å bli litt bedre kjent med deg...det siste punktet der kan jeg absolutt identifisere meg med!!! usj...kjempeskummelt:(
    flotte bilder i innlegget under...
    stor klem fra tara:)))

    SvarSlett
  2. tusen tusen takk for utfordringen! Tok en slik utfordring uformanet her jeg - men er veldig glad for at det faktisk er noen som vil vite 7 ting om meg;-) Her er hva jeg skrev: http://minimumjosefin.blogspot.com/2010/02/7-ting-om-meg.html

    SvarSlett
  3. Prøvde å kommentere men det hele hang seg opp .. *sukk*

    Vel vel .. jeg har tatt denne utfordringen tidligere og tror ikke jeg tar den om igjen :o)

    Ha en kjempefin dag - klemmer!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, så hyggelig med utfordring:) Fint å lese fakta om deg, jeg liker godt slike "fun facts" om folk. Kjente meg igjen i et par av dem også.

    Ha en flott kveld!

    Smil fra Marthe

    SvarSlett
  5. Hei på deg Hege.
    Takk for melding.Jeg prøver så godt jeg kan med bloggen.Må feile og klikke i veg før jeg finner helt ut av det.Slik har det vel vært for de fleste.
    Hil gjengen du også.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Sååå koselig, tusen takk! Jeg har ganske nettopp fått den, så jeg står over fortelle nye 7 ting (får være måte på info om meg..hihi). Men jeg setter veldig stor pris på den likevel, tusen takk! Ha en flott helg! Klem Heidi

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...