torsdag, februar 04, 2010

Helg, planleggingsdag, rettevegring og snø…..

papirbunke

Nå er det jammen snart helg.

I morgen er det planleggingsdag og dagen skal brukes på jobb og med planlegging av neste periodes praksis, neste års praksis og noe undervisning fremover.

I det siste har jeg hatt rettevegring. Jeg har flere bunker liggende som har lagt for lenge. Jeg fylles med dårlig samvittighet for at det tar så lang tid, men likevel så er jeg så trøtt, så trøtt når jeg skal sitte om kveldene. På jobb er det vanskelig å få ro og anledning til å rette. Så nå har jeg lovet meg selv at i løpet av denne helgen skal jeg jammen komme meg til bunns i bunken.

Snøen daler på nytt her på Vestlandet. I dag blåser det mye også. Hører mange som er lei snø og vinter. MEN IKKE JEG :-) <3
Jeg liker det og syns det er absolutt å foretrekke fremfor regn. Jeg skulle bare hatt mer tid og overskudd til å komme meg ut om ettermiddagene til å nyte det.

Lillegutt er i gang med et snøprosjekt….. har lovet jeg skal blogge om det når han er ferdig. Søtingen…

Jeg har et spørsmål til dere lesere og følgerne mine:
Jeg har sett at på flere (alle?) blogger som følger meg, så mangler det bilde i bloggrollen på min blogg.
Hvorfor det?
Og hvordan får jeg det frem?

God helg, godt folk

 

1 kommentar:

  1. Huff - ser for meg at det tar litt tid å rette den bunken der ja .. :o/ Sender positive tanker så kanskje det hjelper på litt .. :o)

    Kanskje hadde man fått litt mer energi hvis man hadde klart å klatre over den høøøøye dørstokken og gått en tur .. er i alle fall sånn jeg tenker .. men jaggu er jeg dårlig på å klatre .. *sukk*

    Så spennende snøprosjekt prinsen din har - blir gøy å se bilde av det :o)

    Tusen takk for koselig og støttende kommentar på bloggen min. Det setter jeg stor pris på. Det er godt at mannen din fikk omskolert seg. Har kunnet tenke meg det jeg også - men jeg er jo "kontor-rotte" fra før .. så hva skal man så omskolere seg til?? Hvordan legge fram dette for NAV på en måte så de skjønner det. Der blir man stort sett så mistenkeliggjort at det føles nedverdigende å ta kontakt med dem.

    Skulle i alle fall ønske at de skjønte at folk trenger å få være litt i fred - for å sortere tanker og finne veien videre ..

    Ha ei kjempefin helg - og lykke til med retting og snøprosjekt :o) Klemmer!!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...