lørdag, februar 27, 2010

Happy happy days…..

ÅÅÅÅÅ i dag er det ikke bare fredda`n men også vinterferie. Det er absolutt noe jeg trenger nå.
I dag har jeg og Hulemannen tilbrakt noen deilige timer alene på Ikea. Vi fikk gavekort til jul som vi har brukt litt av.

lysekrone

Denne lysekronen har vi hengt over spisebordet. Det ble kanskje litt rart. Vi har en stor stue og stor spisestue så det er mulig vi ombestemmer oss. Kanskje det er bedre med en litt større lampe?


bilde

Dette bilde har vi hengt opp over sofaen vår, som er en knallrød Karlstad. Nå ønsker jeg meg bare noen lyse puter og to saueskinn i sofaen. Men det må jeg ta neste gang når Hulemannen ikke er med.

Litt bursdagsgaver har vi kjøpt, pluss at vi har snopt hver vår lille pose (jeg fra vila og Hulemannen fra Jack & Jones)

Som en liten morsom greie til helgen og min påfølgende vinterferie så vil jeg dele dette bilde med dere:

P2260054

P2260056

Vi har en festlig og super danske på jobben. Det er mange som er lei den voldsomme snømengden som er kommet her på Vestlandet. Ikke jeg, det er ikke særlig vits i å bruke energi på noe vi ikke kan gjøre noe med fra eller til.
Og denne dansken er nok også passe fed up på hele snøen.

I dag så hoppet han ut fra skolen og over i bakken. Med kaffekoppen fremdeles i hånden, tråkket han ned en utrolig morsom, oppmuntrende men likevel litt desperat melding:

I DK ER DET
SOMMER
(DK står for Danmark)

God helg folkens!!

4 kommentarer:

  1. hehe, Dk kunne gjerne fått besøk av meg ;)
    ha en superfin helg og en deilig vinterferie uke ,)
    skulle ønske jeg og hadde fri ,) menmen, fest på meg i dag da ...

    SvarSlett
  2. Kos deg i vinterferien. Snart er det vår...

    Smil fra L

    SvarSlett
  3. så herlige bilder:)))
    må bare få takke for din lange og herlige kommentar...det er så trist at det finnes mennesker med disse holdningene der ute i systemet...vi får bare håpe (og det tror jeg), at flesteparten tenker og mener som deg og meg:)
    takk igjen!!!
    varm klem fra tara:)

    SvarSlett
  4. Skulle gjerne vært i København ja .. :o)

    Håper dere har en flott ferie!!

    Klem!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...