søndag, januar 31, 2010

Vinteren som ikke slapp taket

IMG_5134

Her vil ikke vinteren slippe taket. Jeg er egentlig glad for det. Jeg liker det utrolig godt når snøen daler ned og legger seg som et teppe over alt som var før. Skitten og gammel snø, søppel og stygge ting som ligger i naturen blir igjen skjult.

IMG_5136

I hulen her i kveld har det vært damebesøk. Utrolig at hverdagene går så fort med stappfullt av innhold at man ikke får tid til venner. Da er det så kjekt når man får en åpning der en kan kose seg med jenteprat, rødvin og sjokolade. Som jeg har gjort i kveld.

Jeg kunne godt trenge en kveld på byen for å danse litt. Det er det månedsvis siden sist jeg gjorde. Ingenting er som gamle venninner og en festlig kveld på byen…..

Da kunne vi danset etter denne:

eller denne

eller denne

(hadde ikke sagt nei til å danse med Justin, nei)

1 kommentar:

  1. Hei på deg, har en liten utfordring til deg hvis du vil :) Ligger på bloggen min..

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...