fredag, januar 29, 2010

Vi heier på Joddski… (eller jeg da)

dsk

Fredagskvelden blir brukt til det som mange andre barnefamilier ser på, nemlig DET STORE KORSLAGET.

Jeg heiet i utgangspunktet på Team Tuva. Syns hennes kor var flott, og så liker jeg Valkyrien Allstars.  Men så røk de ut…

Da heiet jeg på Team Simone. Jeg liker Simone og D`Sound. Jeg heiet vel egentlig på Team Joddski da også. Jeg liker hiphop gutta fra Tungtvann. Som i fjor da jeg hadde Vinnie som favoritt.

Så røk Team Simone ut og Team Joddski står igjen.

Tror vel egentlig at Team Bjarne eller Team Åge vinner, men det er nok fordi det er mange barn som ser på programmet og det er nok nødvendigvis kun barn som liker Åge sitt band, Wig Wam… (jeg liker IKKE!!!)
Ellers er jo Bjarne Brønbo og DDE storfavorittband i Norge og det blir ingen overraskelse om de vinner.

Ellers er det freddan, rødvin på bordet og ukens eneste sjokoladeplate venter. Ja, denne uken som er gått må jeg bare inrømme at det har vært ukens. Pleier å spise den i helgen slik at sjokomanen i meg ikke blir fristet utover ukedagene. Det klarte jeg ikke forrige helg så det ble noen biter flere dager denne uken…

Mannen er bortreist på guttetur til fjells på ski. Deilig med sengen helt for seg selv (tja, alt er jo relativt for Lillegutt invarderer sengen med en gang Hulemannen ikke er hjemme…), ingen som slenger i sofaen hele dagen med tv2sport eller Discovery på mens jeg rydder, støvsuger, bretter og vasker trusene hans….
Men så blir det så kjekt å få litt varme søndag kveld igjen også …

God fredagskveld, folkens…….

 

1 kommentar:

  1. Sjokolade ble det her også .. men jeg har fortsatt litt igjen til i morgen .. :o)

    Her går det på NRK1 om fredagene .. bortsett fra ei stund med Discovery og ombygging av biler .. eehhh .. ikke så gøy - men en fin unnskyldning for å blogge bittelitt :o)

    Ha ei kjempefin helg - stor klem!!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...