torsdag, januar 21, 2010

Super flink gutt

IMG_5127

IMG_5132

IMG_5133

Bare litt tårer kom fra disse fantastiske øyne da slangen ble ført inn i nesen og ned i halsen. Han fikk litt vann og svelgte vann og slange sammen ned.

Litt uvel og tufs i går ettermiddag og syns det var rart og ekkelt fordi han kjente slangen i nesen og  nederst i spiserøret. Derfor spise han ikke særlig mye og satt for det meste i ro.
Men han sov så søtt i natt.

I dag var vi på sykehuset igjen for å ta slangen ut. Han ville ta plasteret av selv og tok like godt og drog slangen ut helt selv og alene.

Tøffingen til mamsen og papsen.

4 kommentarer:

  1. Huff, det der så ikke behagelig ut! Så tapper han er!

    SvarSlett
  2. Oj, der har dere fått dere en uredd en ja! Gratulere ham med vel overstått.

    SvarSlett
  3. Tøffe gutten :o) Skjønner mammaen er stolt ja!

    Godt å få ut den slangen tenker jeg.

    Nydelige øyne - tror jammen dere har nesten like øyne .. :o) Bortsett fra at du bruker hvit mascara da .. hihi ..

    Ha ei super helg - ta vare på kosgutten!!

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Stakkars guten. Håpa dåke finner ut ka som feiler han. Ikkje kjekt med sjuke ungar.

    Takk for god kommentar hos meg. Eg må nok innsjå at Facebook er kommet for å bli og eg lika det faktisk godt. Men døgnet har ikkje nok timar...

    Ha ei fine helg. Smil fra L

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...