søndag, januar 03, 2010

Nytt år..

Godt nytt år alle sammen….

fyrverk7_1167514477

Håper alle har hatt en jul, et nyttår og en ferie som de ønsket det skulle bli.
Jeg har en dag igjen av min ferie og ironisk nok må jeg bruke den til å jobbe.
Vel, jeg skal besøke min nydelige mormor i morgen, men kvelden skal jeg sitte ved bøkene.

Her er det bitende kulde og snø. Ikke alle voksne er like glad for det, men så lenge det ikke regner og blir slaps, så er jeg superfornøyd.
Barna er ute å leker, står på ski og aker……..

IMG_4981

God søndag til dere

1 kommentar:

  1. Så herlige bilder du har lagt ut fra fjellet .. skikkelig frosne vinterbilder :o)

    Sånn er det her også .. Alt er hvitt og det er skikkelig kaldt. Tjue minus .. isblå himmel.

    Ønsker dere ei flott januar-uke - stor klem :o)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...