tirsdag, januar 26, 2010

Min stil…

…. er forsåvidt ingen stil.

Altså, jeg har da stil, det har jo alle. Men jeg holder meg ikke til en type…
Klær altså… ja jeg tenker på klær.

Jeg er opptatt av klær, mote, fasonger og mer. Jeg liker å følge med på hva som er “in”  men er ikke opptatt av å ha det siste nye. Det er mye viktigere om jeg liker det eller ikke og at ikke alle andre har det samme.
Men jeg har en trang til å shoppe, helst hver gang lønnen kommer inn på konto, og jeg skal inrømme at det er ikke ofte jeg klarer å stå i mot.
Til mitt forsvar så kan jeg si at jeg er av de folka som finner mye gøy og festlig på salgsstativene og jeg kjøper gjerne brukt. Totalt sett bruker jeg ikke mye penger på klær (tror jeg), men det kan ofte stikke en bluse eller genser opp av en pose som har har handlet for 50 – 100 kr.

I dag har jeg for eksempel en tweedlignende herrebukse på meg som jeg fikk av en søt, ung sivilarbeider jeg jobbet med for noen år siden. Bare fordi jeg syns den var fin, så fikk jeg den. Jeg har en svart bluse på meg som min datter har arvet etter en kjent og en ny, lang, grå strikkejakke fra Cubus, som jeg siklet etter lenge, og som jeg kjøpte da den kom på salg.

Jeg har alltid vært fornøyd med H&M, Vera Moda, Cubus og flere andre kjedebutikker som selger for så vidt billige klær. Det er jeg fremdeles, men jeg har i de siste to årene også fått øyne opp for andre klesmerker som koster litt mer.
Er det noe som kommer når man nærmer seg 40-åra??

Foreløpig er det sånn at jeg får nøye meg med å fortsette mine kleskjøp der jeg alltid har pleid, men det er jo lov å drømme.
Her er noen bilder av noe jeg drømmer om:

Chill of Norway

chillnorway chillnorway1 chillnorway2

Container

ccontainer ccontainer1 container2

Ellen Sand

ellensand.jpg2  ellensand.jpg1 ellensand4  ellensand5 ellensand ellensand3

Tulip og tatamo

tuliptatamo tuliptatamo1

Ønsker alle en fin drømme-uke

2 kommentarer:

  1. Mye lekkert ja .. skjønner godt du har lyst på en del av det der .. :o)

    Har funnet ut at jeg begynner å like forskjellige ting - når de holder på å gå av moten .. da synes jeg de er toppers :o) Bruker veldig lang tid på å venne meg til moter tror jeg .. har alltid vært sånn tror jeg. Har vel kjørt min egen stil ..

    Ha en fortsatt fin uke - klem!

    SvarSlett
  2. Å jaa, akkurat sånne ting er det som frister fra 35-års alderen og oppover! ;o) Sleng i tillegg på Odd Molly... *sigh* Hvor er min rike mann??!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...