søndag, januar 24, 2010

Jeg FRYSER!!

Nå har vi hatt kulde siden litt før jul.
Det blir rundt 4 uker? Jeg er, som jeg har skrevet om tidligere, veldig glad i vinter, snø og vinteraktiviteter.

IMG_5041

Det jeg derimot ikke er så glad for er å fryse. Jeg hater å fryse… Jeg syns det er MYE bedre å svette. Nå har jeg vært kald på hender og  føtter nesten sammenhengende siden snøen kom.

IMG_5043

Hulemannen er vant med mine kalde lemmer. Når vi går og legger oss om kveldene så stålsetter han seg og gjør seg klar til jeg kommer krypende inn under hans dyne. Han er så varm!! Han er en levende bakerovn, alltid varm på hender, føtter og resten av kroppen.
Det er så urettferdig!! Jeg skulle ønske jeg hadde bare litt av kroppsvarmen hans om vinteren.

IMG_5047

Men, som jeg argumenterer der jeg vrikker og vrir meg inntil for å nytte mest mulig av den varme huden hans:
det er jammen ikke sikkert at han hadde fått så mye kroppskontakt om jeg ikke var så kald og trengte varme…

Så; kommer du kjære? Nå er jeg trøtt og vil legge meg.

2 kommentarer:

  1. .. artig .. :o)

    Jeg er også frossen om kvelden - men går varm når jeg sovner. Men det er i alle fall greit å ligge inntil så lenge man ikke blir for varm :o)

    Flotte vinterbilder .. også snør det jo fortsatt på bloggen din :o)

    Ha en superfin ny uke - klemmer!

    SvarSlett
  2. Tata! Løsningen er å kjøpe varmeteppe til din side av senga. Sett det på full guffe en halvtime til time før du legger deg, og så slår du det av. Mmm, yummi, no more freezing, I promise you!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...