lørdag, januar 09, 2010

Alene hjemme.

Det er sjelden jeg har huset for meg selv.

Lillegutt er hos en kompis

Hulemannen og den eldste av de eldste jentene er på fotballcup, mens den nest eldste av de eldste jentene er på byen, og her sitter mor helt alene.

Jeg gledet meg til å finne roen, bestemme over fjernkontrollen og ikke bli forstyrret….

JEG KJEDER MEG!!!!!!

Noe sier meg at selv om jeg av og til blir gal av alt bråket, diskusjonene, maset, spørsmålene, kranglene eller latteren, ertingen, kosingen og alt det andre som hører med så er tiden med familien min helt fantastisk.

charlotte og emil 001
Søskenkjærlighet (Charlotte & Emil)

1 kommentar:

  1. Så koselig innlegg :o)

    Rart med det - man er så vant til å bruke tiden på familien - spesielt barna kanskje. Når man så får litt egentid - tar det tid å omstille seg. Jeg har vært vant til å ha litt egentid annenhver helg - sånn ca .. så nå ligger det liksom litt "programmert" inn i kroppen min det der. Men får ikke gjort så mye av det jeg tenker jeg skulle gjort når jeg har fri. Blir litt passiv ei stund - før jeg kommer igang - også er helga over ...

    Men det er vel godt for ungene og mannen at de er savnet når de er borte :o)

    Nydelig bilde av søskenkjærlighet :o)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...