torsdag, januar 07, 2010

2010

Nytt år og nye muligheter
Det er både kjekt, spennende og skremmende å begynne på et nytt år.
Kjekt og spennende fordi et nytt år bringer med seg løfter om nye opplevelser og gleder.
Skremmende fordi tiden går så forferdelig fort. Jeg føler jeg ikke klarer å nyte det ene året før et nytt står for døren.

Julen og nyttår er over og vi har hatt det fantastisk deilig. Det er tungt og seigt og begynne på nytt år, komme igang med undervisning, være gira og inspirert.
Heldigvis har jeg gode kollegaer og kjekke elever som gir meg energi når jeg er på jobb.
Når jeg er hjemme vil jeg bare ligge på sofaen, i armkroken til Hulemannen med god varme fra peisen.

Jeg har laget ny header…. igjen :-)
Syns  liksom at den skal si noe om hva og hvor jeg er . Både fysisk og mentalt….
Bildene til headeren er tatt på fjellet i julen.

Jeg er veldig glad i snø og har ikke noe imot å ha snø i byen og på veiene. Jeg syns det er gøy å kjøre på snøføre og jeg elsker å merke iveren hos barna etter å være ute i snøen og ake og leke.
Det at snøen har lagt nå siden før jualften er helt unikt her på kysten. Så lenge det ikke kommer slaps eller regn kan det ligge lenge for mine del.

Bildet av meg (i headeren) er tatt etter tur i –18 grader. Jeg har ikke grå hår i luggen eller hvit mascara på meg. Det er frost som har lagt seg.
Artig bildet og artig følelse :-)

IMG_5029

3 kommentarer:

  1. hærlig header og en fin start på et nytt år - at øynene bare kan vise slik lykke;-)
    ha en kjempe fin helg - her begynner ungene på skolen i morgen, jeg gleder meg sånn til å være alene!!!!

    SvarSlett
  2. Stilig header .. :o) Jeg trodde faktisk det var hvit mascara jeg .. hihi .. tøft!!

    Enig med deg i at tiden går så fort at man ikke rekker å nyte den skikkelig. Så mye man skulle gjort og opplevd. Men fordi om et år tar slutt - har man jo fortsatt mulighet til å gjøre det meste av det man har/hadde lyst til. Det eneste som kanskje stopper oss etterhvert er vel at kroppen begynner å sette visse begrensninger for oss. (Så et avsnitt av Coogartown forrige dagen .. hvor hun damen i førti-årene (med den unge elskeren) - ble utfordret til å slenge det ene beinet opp på skulderen hans .. DET var ikke så lurt .. himmel som jeg lo da .. :o) Man vil jo helst være evig-ung og sprek.)

    Du får ha en flott fredag og ei god helg - klem fra meg :o)

    SvarSlett
  3. Veldig kult bilde. Eg var ute med elevane på tirsdag og då var det mange med grått hår!

    Ha ei fine helg og et godt år.

    Smil fra L

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...