torsdag, desember 10, 2009

Sånn er visst JEG…

I dag har jeg vært hos frisøren her på skolen som jeg jobber, og da jeg ble klippet leste jeg en typisk kvinneblad. Plutselig kom jeg til en siden som handlet om stjernetegn og når man sitter hos frisøren, så leser man gjerne slikt man overhode ikke leser ellers.

“DETTE BETYR STJERNETEGNET DITT”
” Horoskoper lovpriser vanligvis de gode egenskapene som de ulike stjernetegnene har, og hopper glatt over det som er negativt. Cosmo har gravd seg fram i zodiaken og funnet fram dine mørke sider. Det kan faktisk gi deg økt selvinnsikt og utvikling”
(Tatt fra COSMOPOLITAN NR 2-Februar 2009)

jomfruen

JOMFRUEN - Zodiakens utålelige perfeksjonist

Ingen er flinkere til å kritisere enn jeg, og det er jo praktisk, siden det er så mye galt med alle andre. Å være ærlig er mye viktigere enn å være hyggelig, og du er så saklig og analytisk at konseptet romatikk blir komplett uforståelig for meg.

Tja, dette kjenner jeg meg sånn delvis igjen i…. Jeg kritiserer nok (selvfølgelig konstruktivt), men det finnes mange hyggelige måter å være ærlig på… Og romatikk er koselig…. litt ihvertfall….

KJÆRLIGHET OG SEX:
Sex for meg handler om teknikk. Akten skal planlegges i minste detalj, og deretter snakkes i hjel etterpå. Forholdet må også bli analysert daglig. Og i stedet for å bruke tid på romatikk, lager jeg særeieavtaler og setter opp tidsskjemaer.
Jeg slår aldri opp, jeg vil jo prate om alt som er feil istedet. Gutter som har greid å komme seg unna, blir mast ihjel via sms`er, e-poster, telefonsamtaler og håndskrevne brev.
På plussiden: Du er en stabil, trygg og trofast kjæreste

Nei her kjenner jeg meg ikke igjen. Jeg er jo et villdyr og ekstremt spontan og impulsiv…..
OG gutta forlater ALDRI meg…. det er nok heller omvendt, ja……

FORHOLD OG JOBB:
Du er et mareritt å være sammen med, fordi ingen kan leve opp til dine standarder, ikke engang du selv.
Perfeksjonismen din suger all moroa ut av hver tenkelig situasjon, og derfor er du stort sett ganske ensom. Og egentlig trenger du ikke venner, du trenger bare noen du kan forbedre.
Derfor fungerer du i det minste godt på jobben, for du gir deg ikke før alt er perfekt. Du ofrer alt for å få det til,  inkludert ditt sosiale liv.
På plussiden: Du lever nok veldig sunt og tar vare på deg selv. Og folk rundt deg setter pris på at du er en hardtarbeidende sjel…

Ja, her er jeg faktisk litt enig. Jeg kan være alt for detaljfiksert og jeg er kjempesur fordi huset mitt ikke ser ut slik det bør se ut (etter mine standarder som jeg ikke klarer å leve opp til selv en gang). Og jeg er veldig systematisk og holder orden på jobb, ja..

På plussiden er jeg absolutt sunn…..

HJEMME HOS DEG:
Det er ikke et støvfnugg noen sted.

HAHAHAHA….. hadde det bare vært slik, så hadde jeg vært superfornøyd…. med det er i overflod i både støv og rot, ja…..

Jeg skal skrive inn Hulemanne også en annen gang…. Den var nesten enda morsommere……

1 kommentar:

  1. Horoskoper kan være morsomme - men også litt for "nærgående" noen ganger .. hihi ..

    Har fått sansen for kinesiske horoskoper og synes beskrivelsen der passer meg veldig godt. Og da mener jeg på godt og vondt .. :o)

    Men du ga meg en ide til et senere innlegg her .. :o) Ha en fortsatt fin kveld - klem!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...