onsdag, desember 02, 2009

Kaldt - kaldt

22122007178

Nå er det begynt å bli kaldt her. Altså, ikke så kaldt som andre deler av landet, men kaldt for vestlandet.

I natt sov jeg med supertrøyen min på. Men så er jeg en frysepinn.

Gleder meg til juleferien, da reiser vi på fjellet og blir i freden i 1 uke.

Bilde er fra stuen på fjellet, julen 2008, da gamlo pyntet juletreet.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

It`s starting to get cold. Not as cold as other part of the country, but still cold for the west.
The other night I slept in  my wool-jumper. But then I am a freezer.
Looking forward to Christmas holiday, when we travel to the mountain. The peace there is joyful.
The picture is from the livingroom in the cabin, christmas 2008, when the old lady (my mother) was decorating the tree.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...