fredag, desember 11, 2009

Hulemannen er en stor og sterk TYR!

taurus

Men han er visst også Zodiakens materialist??

Du har kanskje hørt at du er til å stole på, og har sansen for det som er vakkert her i livet. Vi vet at det egentlig betyr at du er kjedelig og grisk. Og nåde dem som prøver å ta noe ifra deg.

KJÆRLIGHET OG SEX:
Hvis du har opplevd at partneren din har sovnet i løpet av akten, er du en ekte tyr. Du hater spontanitet, og vil heller bruke de samme gamle triksene om igjen og om igjen. Du tar heller aldri et hint. Og siden du er så glad i konformitet, er det utenkelig å la partneren din forsvinne ut av døren.
Du tar ikke et nei for et svar, og har gode anlegg for stalking, din psycho.
På plussiden: Er du i det minste en trofast kjæreste.

FORHOLD OG JOBB:
Du er en einstøing, men det er fordi du kjeder folk ihjel. De få vennene du har er like glad i rutiner som deg, og har du en stambar ( og det har du så klart) er det der dere skal møtes, basta! Når det gjelder jobb bryr du deg om en ting, og det er lønnen så du kan kjøpe mer jordisk gods. Kollegaene dine vet også bedre enn å bruke din kaffekopp eller å flytte på tingene dine.
På plussiden: Sjefen digger deg, og vennene vet hvor de har deg.

HJEMME HOS DEG:
Det er ting overalt, og kjøleskapet er fylt til randen med alskens godsaker.

Her er det ikke mye som stemmer med min Tyre-mann ihvertfall. Min er stort sett det motsatte av den tyren som er beskrevet her ihvertfall.
Bortsett fra HJEMME HOS DEG.
Den stemmer.
OG hvordan tror dere det går sammen med det som står beskrevet under det samme punktet på JOMFRUEN ??

Not goooood…….

2 kommentarer:

  1. Hehe .. må le litt - jeg er også tyr .. og noe av dette stemte nok på meg .. men jeg føler ikke at det er så negativt jeg .. :o)

    Bra man ikke tar alt dette så bokstavelig - det skrives jo i veldig generelle termer - slik at flest mulig skal kjenne igjen ett eller helst flere trekk .. :o)

    Ha en kjempeflott helg med Tyremannen din du - kos deg/dere! Klem fra meg :o)

    SvarSlett
  2. hehe, jeg stemmer ganske godt med mitt stjernetegn.
    reiselysten, optimistisk, impulsiv osv;) lettere å kjenne seg igjen i gode kvaliteter tror jeg ;) men du , ja både Bill og Erik er smokin hot, for ikke å glemme Sam, superkjekk-
    tror jeg skal se tre fire episoder i morgen ;) jippi ;)
    ha en feiende flott søndag.

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...