søndag, desember 13, 2009

God og avslappende søndag

engel_sexy_1229335736

Jeg er ganske fascinert av engler… Ikke som i å tro på dem, men jeg syns de er vakre å se på. Det finnes mange forskjellige typer og denne her er jo spesielt vakker å se på….

Jeg er også fascinert av historien om de “svarte” englene. Heller ikke her å tro på, men jeg liker fantasy-historier.
Historien om Lucifer, engelen som satt ved Guds side, og som falt i unåde og ble forvist, syns jeg er en trist og fengslende historie.
Jeg syns svarte engler er vakre også.

Lucifer_mid

Har du sett filmen
City of Angels?

6872_City%20of%20angels

Nydelig film som jeg anbefaler…

1 kommentar:

  1. Engler er nydelige i alle farger og fasonger .. nesten .. :o)
    Har ikke sett den filmen - tror jeg .. men må vel se om jeg får gjort det i løpet av julen kanskje??
    Jeg tror vel på engler, skytsengler tror jeg, eller ønsker å gjøre det i hvertfall - men jeg har nok ikke hatt kontakt med eller sett en selv. Tror ikke jeg er åpen nok - ei heller rede til det. Men det hadde vært fantastisk hvis det var sånn og men fikk sett sin egen skytsengel :o) Men det er vel litt sånn i forhold til hjelpere også .. for meg ..:o)

    Ha ei flott ny uke - klem!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...