tirsdag, desember 15, 2009

Fra stor grad av mislykkethet til stor grad av mestring og vellykkethet …..

I 10-15 år spiste jeg vanlig mat, selv om jeg er født med cøliaki. Årsakene til at jeg gjorde det er sikkert mange, men en av grunnene har nok vært at maten var vanskelig til å få god smak på, den så annerledes ut og var rett og slett vanskelig til å få et godt resultat.

Nå har heldigvis utviklingen vært så bra de siste årene at nye, gode produkter er kommet på markedet slik at vi cøliakere kan nyte og lage god glutenfri mat.

I dag har jeg klart å lage fine og gode julekaker.

kamerabilder10

kamerabilder11

IMG_4798

Det beste av alt er at jeg har brukt en vanlig oppskrift og kun erstattet hvetemel med glutenfri kakemix.
Det har fungert veldig fint på disse kakene ihvertfall.

Håper andre vil prøve om de leser dette.

1 kommentar:

  1. Legger kakene på minnet, er jo fler og fler som må ha glutenfritt :( Kjekt å være vertinne og ha noe å by på ;) Og fordelen er jo at glutenfritt kan jo alle spise ;)
    Takk for at du deler!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...